MMA Hits – Mixed Martial Arts Videos And News, From UFC, Strikeforce, Dream, and More



« | »

WEC 48: Leonard Garcia vs. Chan Sung Jung

WEC 48 – Aldo vs. Faber
World Extreme Cagefighting
April 24, 2010
Arco Arena,
Sacramento, California, United States

Video will take a few minutes to load. Be patient..

Posted by on April 24, 2010.

Categories: Leonard Garcia, MMA Video, WEC: ALDO vs. FABER

59 Responses

  1. lol how did this get posted already im currently watching it on atdhe LOL

    by RawbSkrilla on Apr 25, 2010 at 4:47 am

  2. Freaking awesome fight! Both are zombie fighters.

    by The Guinea Pig on Apr 25, 2010 at 4:52 am

  3. Garcia lost that fight and got super lucky that the judges gave him that fight. What the hell were they watching? Chan Sung Jung Kicked his ass!!!

    by ramie78 on Apr 25, 2010 at 4:53 am

  4. I Loved this fight. but i dont ever want to see FAVORITISM in MMA and this is an example. either for current political reasons of simply for esthetic ones. GREAT FIGHT. but The Korean Zombie won. Gracias for understanding

    by MaxTheMoe on Apr 25, 2010 at 5:20 am

  5. good shit – was better than the ppv…. :P

    by 707 - wtf on Apr 25, 2010 at 5:38 am

  6. They should just pick people randomly from the crowd to referee!

    Korean Zombie is going to be exciting :)

    by wtf wtf on Apr 25, 2010 at 5:48 am

  7. Dam great fight i did not give the zombie a chance but how the hell did he lost judges must be betting on the fight dumb ass judge

    by irontag on Apr 25, 2010 at 5:53 am

  8. That was payback for Roy Jones Jr. losing the gold in the 1988 Seoul Olympics!

    by Kick-Ass on Apr 25, 2010 at 6:04 am

  9. Whaaat, Jung won that.

    by toocoolforshoess on Apr 25, 2010 at 6:14 am

  10. wow zombie won that fight for sure.
    i would of never thought it was his first fight in the states. he made gomi and aoki look like crap lol. im definitely a new jung fan.

    by bosly on Apr 25, 2010 at 6:16 am

  11. yup, and it only took 22 years…lol idiot.

    by bosly on Apr 25, 2010 at 6:44 am

  12. wooooow new fighter to look out for , The Korean Zombie.
    I had Jung win the first round, even in the second, and Garcia fought smarter in the third

    by OMGKOREANZOMBIE on Apr 25, 2010 at 6:51 am

  13. LOL, that was definitely payback!!!!

    by PRE-EMPTIVE STRIKE on Apr 25, 2010 at 7:03 am

  14. Great action packed fight, I've been a Garcia fan since his war with Roger Huerta, he never disappoints when his opponent will shoot it out with him.

    by PRE-EMPTIVE STRIKE on Apr 25, 2010 at 7:05 am

  15. How dare they boo after that epic brawl.

    by guest on Apr 25, 2010 at 7:07 am

  16. I love the Zombie…Seeing him fight Kanehara in Dream and thought he got robbed in the fight too. Always pours his heart out in every fight but he never knocks anyone out and always loses in the judges decision. Great Fight!

    by Rei on Apr 25, 2010 at 8:19 am

  17. Never heard of the Jung and I thought he'd get beat, but by the end of the third round, I had him winning the fight.
    Fight of the Decade candidate for sure.

    by MavV on Apr 25, 2010 at 9:18 am

  18. They were booing the fact that the Zombie got robbed. I have to give it to American fans, I thought they would be happy that thier own won. The judges decision amounts to racial discrimination. Zombie won that fight, both fighters fought their hearts out, what an awesome fight. Garcia did a great job to hang on, but when you have such an incredible hard fought match, it completely ruins it to have a joke decision like that. It is not good enough to say "that's what happens when you leave it to the judges". Complete disrespect for the sport these douchebag judges.

    by Joobs on Apr 25, 2010 at 11:51 am

  19. Craziest fight ever…

    by sda on Apr 25, 2010 at 4:51 am

  20. how did jung lost he knock the other guy down 2 time on 2rd round he got his back and try to rear neck chock
    i did't see anything from other guy. am new to mma but this look fix to me.

    by hoalan on Apr 25, 2010 at 2:42 pm

  21. thats stupid, he kept backing off the whole time

    by 7headvic on Apr 25, 2010 at 7:11 am

  22. even though two judges got it wrong at least these guys get 65 grand each for fight of the night! they deserve it!

    by tom on Apr 25, 2010 at 3:38 pm

  23. The fight was crazy, "NEVER LEAVE IT UP TO THE JUDGES" Jung won but hats off the Garcia….. Judges are stupid they dont know MMA from a PDA ;-)

    by The-One on Apr 25, 2010 at 4:06 pm

  24. Never leave it up to the judges? They didn't try to, they both went all out to kill eachother in the first! Such and epic fight!

    by Morg on Apr 25, 2010 at 5:18 pm

  25. "to referee"? Have someone proof read your shit before you post!

    by PHD on Apr 25, 2010 at 5:41 pm

  26. Yep…gotta love Garcia fights!

    by Peter Hardwood on Apr 25, 2010 at 5:43 pm

  27. he had a broke hand in the first round soooo suck a dick and stop bitching HE WON

    by OpBZ on Apr 25, 2010 at 6:17 pm

  28. korean zombie won that hands down….he landed the harder shots and just kept putting on the pressure

    by drunkentiger on Apr 25, 2010 at 7:07 pm

  29. Maybe it's a fix, but I believe it's not uncommon for foreigners to lose closely contested matches. It's true for non-japanese fighting in in Japan and it's true for non-americans fighting in the US. So judging bias is probably part of it.

    The bigger issue is that the judges are probably stupid.

    by MavV on Apr 25, 2010 at 7:09 pm

  30. koreans and japonese would be good if they ever learned how to cut weight right.. they seem so much smaller than the americans.. korean zombie arm looked like a needle..

    by john graver on Apr 25, 2010 at 9:19 pm

  31. Jung won no doubt. Thats how real fighters fight, with balls

    by Hann Solo on Apr 25, 2010 at 9:39 pm

  32. jung w in this is ufc fix

    by hop on Apr 25, 2010 at 2:40 pm

  33. [...] WEC Tonight KOREAN ZOMBIE IS GOD /prelim fight WEC 48: Leonard Garcia vs. Chan Sung Jung | MMA Hits – Mixed Martial Arts Videos And News, From UFC,… And the ppv Watch / Download – fastpasstv.com_WEC.48.PPV.HDTV.XviD-XS.avi – CinShare [...]

    by WEC Tonight - Boris Poker Forums on Apr 25, 2010 at 3:12 pm

  34. PHD is a CUNT, and a moron. Wtf's sentence makes perfect sense.

    by slc on Apr 26, 2010 at 2:45 am

  35. Sengoku Not Dream Sorry!!!

    by Rei on Apr 25, 2010 at 6:46 pm

  36. NO, it doesn't make sense, the referee had nothing to do with the decision, as a matter of fact, the referee did a magnificent job, I didn't even know there was a ref in the cage with these guys and that's how it should be. PHD is being a little harsh, he could've just let "wtf wtf" know that he probably mean't to say "pick people randomly from the crowd to JUDGE".

    So calling PHD a moron makes you look like . . . . . . well, like a moron. NO OFFENSE, THOUGH

    by PRE-EMPTIVE STRIKE on Apr 26, 2010 at 3:13 am

  37. Jung definitely won! Damn! He absorbed a lot of punishment. What an iron chin! He reminds me of Chris Leben. Jung definitely needs to return! Good way to represent South Korea!

    by Jay Park on Apr 26, 2010 at 5:42 pm

  38. SIMPLY AMAZING! I was rooting for Garcia but man…. THAT ASIAN DUDE CAN BANG! MAJOR PROPS TO ZOMBIE. I am now a Fan. I think the Korean fighters are coming up…theyre better than the Japanese as of late.

    by Brian McDonald on Apr 27, 2010 at 8:20 pm

  39. it was a good fight. Im sure all of you retards have experience in judging and that's why we should trust you instead of the judges at ringside. get a life Garcia won because the judges scored it that way round for round. losers.

    by El Matador on Apr 27, 2010 at 8:47 pm

  40. Such an inspirational fight! Garcia's endurance is second to non in the UFC fighters' ring ( although Griffin is still my absolute favourite!! ) I hope to see Garcia improve on his martial arts techniques now that everyone has seen his ability to endure anything!

    Both fighters are absolute warriors!! My deepest respect to them both!!

    by Kadasaur on Apr 28, 2010 at 3:32 pm

  41. How can you possibly complain in any way after a gift of a fight like that, who gives a shit who won.

    by Lee on Apr 28, 2010 at 9:21 pm

  42. What do they have to do anything with Jung? Gomi and Aoki are Japanese.

    by Ansem on Apr 29, 2010 at 4:15 am

  43. if you really watch the zombie is just throwing his arms out there, not much power behind it and you can see especially when garcia drops his hands gets hits in the head several times while smiling. We as MMA fans know damn well knock-outs occur. Noone could sustain a barage of head punches if there was power behind it. The zombie really was just throwing his hands alot while garcia was smarter and harder. Garcia won most exchanges so he won the fight.

    by eric on Apr 30, 2010 at 5:00 am

  44. i have to agree with most of you. Jung absolutly won that battle. i am very disappointed in the judges. it does not make sense at all. Jung pretty much dominated the whole fight.

    by Aaike on May 1, 2010 at 12:38 am

  45. really disgusting decision. the racism is obvious. jung knocked down garcia in the first round. staggered garcia in the second. just look at garcia's face for god's sake. i'm glad at least the audience didn't by that shit decision.

    by mentalmetal on May 1, 2010 at 4:24 am

  46. PURE WAR

    by Benjaco on May 5, 2010 at 4:01 pm

  47. The only way, I think the best way this fight should have ended with a double knock out. both knock the other out at the same time in the last 10 seconds

    by William on May 30, 2010 at 6:00 pm

  48. what a fuckin brawl let these guys go ten rounds every night!!!!
    Id fuckin pay every time!

    by mmajunkie on Jun 5, 2010 at 5:26 pm

  49. omg BEST FIGHT EVER! ! ! ! ! ! ! ! ! shane about the decision tho

    by top doggy on Jun 17, 2010 at 8:28 pm

  50. Wow great fight from both guys. As Dana says "dont leave it in the hands of the Judges"

    by john on Jun 25, 2010 at 10:02 pm

  51. he meant to say judge. whatevers no biggie

    by :)))) on Jul 15, 2010 at 12:42 am

  52. You fucking idiot. It's his stupid ass fault for breaking his own hand. That means that bitch doesn't know how to fucking fight. And he lost hands down, go get your eyes fixed you blind fuck!

    by mike on Jul 29, 2010 at 6:36 am

  53. your such a fucking idiot.

    by mike on Jul 29, 2010 at 6:38 am

  54. Oh I see, so ducking, dodging, running away with his head between his hands means winning most exchanges huh. Ok. Gotcha. You stupid shit.

    by Pen on Aug 5, 2010 at 12:58 am

  55. no losers in this one both are true champions with the most heart i ever saw from 2 people

    by theosufanatic77 on Dec 3, 2010 at 1:23 am

  56. Thats cause the korean zombies arms were 3 inches longer than garcias. Korean ZOMBIE WON. fuck Garcia. Judges love Garcia and hate asians. In a few years we shall all hear about how garcia bribes judges.

    by white person on Dec 23, 2010 at 11:11 pm

  57. your a Garcia fan thats why

    by white kid. on Dec 23, 2010 at 11:14 pm

  58. [...] ufc/mma WEC 48: Leonard Garcia vs. Chan Sung Jung | MMA Hits – Mixed Martial Arts Videos And News, From UFC,… THIS thought the rematch was not as good [...]

    by ufc/mma - Page 2 - Stick Sports Community on Apr 16, 2011 at 12:16 am

  59. Home video games were just a beautiful dream – beyond the reach of technology at that time.
    But you don’t have to be a computer geek to have a good time with these games, as they are destined for everyone to enjoy. You can make simple games for example puzzles or maybe small single user games without the requirement to invest money in it.

    by pozycjonowanie on Aug 30, 2013 at 3:10 am

Leave a Reply

« | »




Recent Posts


Pages